Емоційна безпека. Що це?



                         Емоційна безпека. Що це?


1. Це коли ти заплакав, і близька людина каже: Розумію, тобі сумно. Іди, я обійму тебе», а не «Подивися на себе в дзеркало, яка ти не гарна, коли плачеш» або «Плачуть лише слабаки»…

⠀2. Це коли ти хвилюєшся, і серце йде в п'яти, а тобі кажуть: Це нормально, з тобою все гаразд. Будь-хто б хвилювався на твоєму місці. Все буде добре, ти впораєшся» замість «Треба було раніше головою думати, тебе сюди насильно ніхто не тягнув».

⠀3. Це коли ти образилася, і тебе питають: «Все гаразд? Щось не так? Мені здається, я тебе чимось тебе зачепила» замість: «Ну йди, йди – на ображених воду возять», «Подуйся, може, полегшає».

⠀4. Це коли дитина кричить про новонародженого малюка: «Унесіть його назад! Я не хочу його бачити!», а ви відповідаєте: «Я люблю тебе, як і раніше, і завжди любитиму, йди до мене», замість «Закрий свій рот! Щоб я не чула таких слів!».

⠀5. Це коли дитина боїться, і ви кажете йому: «Розкажи мені про те, що тебе лякає. Я теж боялася в дитинстві, я тебе розумію» замість «Досить вигадувати дурницю», «Ти що, трусишко»?, «Ну і фантазія».

⠀6. Це коли дитина сердиться, і ви кажете: «Я розумію, тебе це розлютило» замість «Хороші дівчинки не зляться» або «Коли ти така злюка, я тебе не люблю».

⠀7. Це коли ви жахливо втомилися, і все вас дратує, а вам кажуть: Ти так втомилася. Чим я можу допомогти?" замість «Ти цілий день вдома відпочиваєш із дітьми та ще чимось незадоволена».

⠀😇 Як комфортно і безпечно бути поряд з тими, хто здатний почути, зрозуміти, підтримати та допомогти.

⠀Коли ніхто не знецінює твої почуття, не заперечує їх і не засуджує тебе за те, що відбувається з тобою.

⠀Прийняття. Підтримка. Розуміння.

⠀Ви можете стати саме такою людиною для своєї дитини 💜 Навіть якщо вам цього не вистачало в дитинстві.


Джерело: ПСИХОЛОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пригнічений стан-це привід звернутися за консультацією до психолога

Як проявляється тривога?

День безпечного Інтернету